Kruidenbuiltje - Reisverslag uit Denpasar, Indonesië van Marian Polen - WaarBenJij.nu Kruidenbuiltje - Reisverslag uit Denpasar, Indonesië van Marian Polen - WaarBenJij.nu

Kruidenbuiltje

Door: Marian

Blijf op de hoogte en volg Marian

19 Mei 2016 | Indonesië, Denpasar

Helaas vandaag niet naar t strand. coen heeft de vloek van de farao. O nee dat was in Egypte. Nou ja t eerste kruidenbuiltje is ingenomen, kijken of het werkt. Vandaag dus maar even in de buurt van de kamer blijven. Ook lekker want ons zwembad ligt er pal onder. Gisteravond naar het winkelcentrum geweest en leuke souveniers gekocht en een t shirt voor Coen. De reis erheen met de taxi is al een belevenis op zich. Taxies kosten hier geen drol. Het was ook niet zo ver om te lopen, maar er is geen verlichting op de weg erheen en het gaat door donkere stegen en daar heb ik het niet zo op. We horen het getoeter nog in onze oren. Tja en dan een taxi terug zien aan tehouden. T beste kun je de bluebird taxi nemen, maar wel met een grote vogel erop en lichtblauw van kleur. De andere rijden in dezelfde kleur met hetzelfde vogeltje erop maar lichten je op is hier verteld. Met gevaar voor eigen leven dus maar een taxi aangehouden. We waren half elf thuis en zijn toen nog maar even journaal gaan kijken op de bvn.
Nou we duiken weer even het zwembad in. Tot later.