Zwembad en lui dagje - Reisverslag uit Denpasar, Indonesië van Marian Polen - WaarBenJij.nu Zwembad en lui dagje - Reisverslag uit Denpasar, Indonesië van Marian Polen - WaarBenJij.nu

Zwembad en lui dagje

Door: Marian.

Blijf op de hoogte en volg Marian

18 Mei 2016 | Indonesië, Denpasar

Vandaag hebben we het een beetje rustig aangedaan. Vanmorgen om 6 uur geprobeerd de foto s te uploaden. Tot 8 uur. Toen heb ik de handdoek maar in de ring gegooid. Wat een drama zeg. Vanmiddag nog eens geprobeerd, maar lukte weer niet. Waardeloos. Ik heb ze nu maar op Facebook gezet. Was niet echt de boedoelig. Maar goed. Vandaag de hele dag in het zwembad vertoeft. T was wederom 32 graden, dus we lagen meer in het water dan op het ligbed, maar goed daar kwamen we ook voor.
We zitten nu heerlijk in het windje in de lobby. Vanavond een Indisch buffet op het dak van het hotel en daarna gaan we met de taxi is kijken waar het strand en het winkelcentrum is. Foto s volgen wel weer als t met de site beter gaat.

• 18 Mei 2016 - 12:20

Emma Luxen:

Mooie foto's hoor, geniet maar van je rustige dag, daar was je ook wel aan toe. Ik ga vanmiddag naar een vriendin, die maar 2 tot 6 maanden te leven heeft, heel moeilijk . Tot horens en geniet maar

• 18 Mei 2016 - 16:41

Hulst:

Hallo Coen en Marian,

Fijn dat jullie een goede vlucht hebben gehad en nu kunnen gaan genieten van jullie welverdiende
    rust. Dat gaat vast lukken in zo'n prachtige omgeving! Mooie foto's die jullie op de site hebben geplaatst,
    vooral die vanuit het vliegtuig en de close up van Coen :). Het hotel ziet er super uit. Heeeel veeeel plezier!!