Bistro Coco - Reisverslag uit Jimbaran, Indonesië van Marian Polen - WaarBenJij.nu Bistro Coco - Reisverslag uit Jimbaran, Indonesië van Marian Polen - WaarBenJij.nu

Bistro Coco

Door: Marian

Blijf op de hoogte en volg Marian

27 Mei 2016 | Indonesië, Jimbaran

Gistermorgen begonnen met een giga tropische bui. Maar wij zaten heerlijk in het openluchtrestaurant te ontbijten onder een afdak en vonden het heerlijk.lekker na zitten tafelen met Annemarie en Mirjam, een leuk stel wat we hier ontmoet hebben.Hierna brak om 10 uur de zon door en zijn we weer op ons eiland in het zwembad gaan liggen. Hier had Erik, een politieagent lekkere Hollandse muziek opstaan. En na een hoop meezingen, zonnen en zwemmen zijn de dames om 4 uur gaan winkelen. Met de hotelbus mee naar de stad, waarna we om 6 uur elkaar weer zouden ontmoeten bij bistro Coco aan de boulevard.
Het was erg gezellig. Mirjam ging nog wel even uit haar dak bij Mark & Spencer voor een bloesje waar 20% korting op stond. bij de kassa bleek dat ze twee prijzen erop hadden staan, en je raad het al de 20% gaat dan natuurlijk van de hoogste prijs af. Hierna zijn we naar Coen bij Bistro Coco gegaan en hebben weer heerlijk rendang gegeten. Aangezien de twee muziekanten er weer zaten, met heerlijke muziek, zijn we hier onder t genot van een drankje blijven hangen. Diverse verzoeknummers ingediend en de heren vonden het prachtig. we hebben ze maar wat te drinken aangeboden. Ik wilde net een verzoeknummer indienen van terang bulang Di kali, toen ze hetzelfde begonnen te spelen. Echt bizar. Dit was nl. Het nummeR van mijn vader, toen hij in Indonesië was 60 jaar geleden. Hierna ging hij nog even door met nummers van tante Lien. Toen we thuiskwamen, hebben we direct contact met Coen en Naomi gezocht, omdat hun huis vandaag/gisteren werd opgeleverd. Even horen hoe het gegaan was. We kregen een leuke verrassing te zien/ horen. Hij heeft haar nl. Bij de overdracht ten huwelijk gevraagd. Mooie ringen gezien, dus we horen de verhalen volgende week verder wel. Het is nu 6 uur in de ochtend en ik zit op het balkon te schrijven.Vandaag gaan we met onze gids naar de Tanalothtempel, de vlindertuin, andere rijstvelden en weer t binnenland in. Het verslag volgt weer morgen.