Orchideeetuin en sanurbeach - Reisverslag uit Jimbaran, Indonesië van Marian Polen - WaarBenJij.nu Orchideeetuin en sanurbeach - Reisverslag uit Jimbaran, Indonesië van Marian Polen - WaarBenJij.nu

Orchideeetuin en sanurbeach

Door: Marian

Blijf op de hoogte en volg Marian

01 Juni 2016 | Indonesië, Jimbaran

Vandaag werden we om 8 uur opgehaald om naar de orchideeentuin en het apenbos te gaan. De tuin was prachtig met zoveel soorten die we nog nooit gezien hadden. We kregen een hele leuke enthousiaste gids mee, die alles in het Hollands vertelde over de orchideeen. Hij leek op wibo soeriadi. Foto s staan op fb. Het apenbos hebben we overgeslagen, we hadden ze tenslotte toch al gezien en t was zo heet, dat we geen zin hadden om een paar uur heen en weer terug indit verkeer te zitten. Gelukkig hadden we zwemkleding aan en handdoeken bij ons dus toen maar besloten dat we ons naar Sanurbeach lieten brengen. Was echt heerlijk. Mooi strand, warm water, dus afkoelen zat er niet in, maar er waaide een heerlijk windje. Je merkt dan alleen niet dat je verbrand. Samen schelpen in zee gezocht. Helaas koraal, wat hier in overvloed ligt mogen we niet meenemen.
Nu net gegeten onder 6 denderende tv s met een australische rugbywedstrijd. Dus gauw ons eten opgegeten en zitten nu t verslag in de lobby te schrijven. Nu nog 3 dagen zwembad ( beetje bijkleuren) vrijdagavond gaan we weer naar Coco om met onze favoriete zanger. De laatste keer rendang eten. Zondag vliegen we om 12 uur weer naar Hong Kong om daarna weer naar Amsterdam door te vliegen.dit is dus denk ik t laatste verslag voorlopig.

• 01 Juni 2016 - 14:17

Kees & Lucien:

We wensen jullie een goede vlucht terug, want we missen jullie wel een beetje.

• 01 Juni 2016 - 14:34

Edda:

klinkt goed Marian, nog lekker van de laatste dagen genieten!
    en alvast een goede terugreis

• 01 Juni 2016 - 19:31

Joke V Essen-boesveld:

Ik heb genoten van jullie reis herkende er veel van goede reis terug

• 01 Juni 2016 - 20:07

Emma:

Goede terug reis , tot gauw , heb jullie helemaal niet gemist