Zwembad en lippo mall - Reisverslag uit Badung, Indonesië van Marian Polen - WaarBenJij.nu Zwembad en lippo mall - Reisverslag uit Badung, Indonesië van Marian Polen - WaarBenJij.nu

Zwembad en lippo mall

Door: Marian

Blijf op de hoogte en volg Marian

20 Mei 2016 | Indonesië, Badung

Vandaag de hele dag in het zwembad geweest. Leuke mensen uit Etten-Leur ontmoet.verbrand boven op mijn hoofd. Morgen dus maar weer hoedje meenemen. Mijn haar is toch dunner geworden. Het was vandaag weer 32 graden, maar voelde als 42. De hele dag dus bijna in het water gezeten met zijn allen en lekker zitten kletsen met een vrouwtje die politieagent in Hoorn is. Vreselijke verhalen af en toe. Vanavond gaan we weer Indisch eten, maar dit keer in Kuta lippo centre. Ben benieuwd honderden winkeltjes naar t schijnt. Gisteravond hebben we voor 1 euro vier broodjes gegeten, om het wat rustig aan te doen voor Coen. Hij is weer helemaal opgeknapt. Nu ligt de buurman, waarschijnlijk met knokkelkoorts op bed.tot laterz

• 20 Mei 2016 - 12:25

Emma:

Klinkt allemaal leuk en gezellig, behalve het ziek zijn. Pijnlijk om je hoofd te verbranden, kijk maar uit. Leuk toch om al die verschillende mensen te ontmoeten, hoor je weer eens wat andere dingen. Ik wil op dit moment alleen maar leuke dingen horen

• 20 Mei 2016 - 17:08

Renee:

Fijn om te horen dat Julie het naar je zin hebben.kijk jullie uit met verbranden anders blijf jullie komkommers kopen. Hahahha.
    Fijn dat Coen is opgeknapt. Dan kunnen jullie vender genieten. Ben benieuwd wat je van de winkeltjes vind.
    Groceries renee