Kuta beach - Reisverslag uit Jimbaran, Indonesië van Marian Polen - WaarBenJij.nu Kuta beach - Reisverslag uit Jimbaran, Indonesië van Marian Polen - WaarBenJij.nu

Kuta beach

Door: Marian

Blijf op de hoogte en volg Marian

26 Mei 2016 | Indonesië, Jimbaran

Vanmorgen met een ander stel naar t strand geweest. Heerlijk gezwommen, maar er is hier een vreselijke stroming en golven. Vandaar dat we verderopgestuurd werden door een local. Hij zag t gevaar, dat we een surfplank tegen ons aankregen. Dus een stuk verder gelopen langs tig verkopers. Die andere vrouw had drie jurkjes voor omgerekend 7 euro gekocht. Kost hier niks. Hierna zijn we een stuk over het strand gaan lopen en toen we door de mall teruggingen stond onze hotelbus er. Heerlijk in een koele bus terug gereden. We hadden t zo heet, want dat water van de zee was bijna net zo warm als de lucht. Hierna zijn we naar het zwembad gegaan, waar we heerlijk een patatje met mayo hebben gegeten. Vanavond gaan we voor een gegrild kippetje, maar eerst even geld halen, want morgen gaan we weer bij bistro Coco eten. En zaterdag gaan we weer op pad. Vlindertuin, bratanmeer en Tanalothtempel.

• 26 Mei 2016 - 12:06

Emma:

Heerlijk om te lezen en de foto's te zien. Heel mooi allemaal en jullie doen best veel. En heerlijk weer, hier wordt het nu ook langzaam aan beter weer. Geniet nog maar , wij gaan straks oppassen en nemem Lana mee voor een nachtje, ook gezellig en zo blijf je jong, zegt men

• 26 Mei 2016 - 14:41

Paula:

Hoi wereldreizigers, zit Java nog in de planning of wagen
    jullie de oversteek maar niet?
    Groetjes en have fun!