Uluwatu tempel en Jimbaran - Reisverslag uit Jimbaran, Indonesië van Marian Polen - WaarBenJij.nu Uluwatu tempel en Jimbaran - Reisverslag uit Jimbaran, Indonesië van Marian Polen - WaarBenJij.nu

Uluwatu tempel en Jimbaran

Door: Marian

Blijf op de hoogte en volg Marian

25 Mei 2016 | Indonesië, Jimbaran

Gisteren hebben we weer een tourtje met onze gids gemaakt.we zijn eerst naar de uluwatu tempel geweest, en hier van prachtige uitzichten genoten. Hier lopen ook apen rond en toen we aankwamen had er een aap een iPad van iemand gepakt. Gelukkig hadden wij alle petten, brillen en kettingen afgedaan, want die beesten stelen dus als de raven. Onderweg hebben we dit diverse malen gezien. Die beesten zijn dus erg slim, want ze weten, dat als ze iets hebben, dat er dan een noot naar ze toegegooid wordt.dan laten ze het voorwerp los en vangen het met twee handjes op.of de man zijn iPad terugheeft weten we niet. Hierna zijn we doorgereden naar Jimbaran voor de zonsondergang met " diner aan zee" Het eten viel tegen, was wel lekker maar vreselijk duur voor Balinese begrippen. Twee grote garnalen, zeespinazie, kommetje kippensoep en witte rijst voor een hoop geld. Geen aanrader dus om daar te gaan eten. Je moet eerst naar een paar aquaria om zelf je levende kreeft, vis of iets anders uit te zoeken. Dit wordt gewogen en dan wordt de prijs per 100 gram bepaald. Echt afleggers. Nu ben ik al geen voorstander van iets levends uitzoeken, dus heb maar alvast de garnalen gekozen die dood waren. Als er 40 gram vlees aanzat, dan was t veel. Niet doen dus. Want die zon gaat ook onder voor niks. Hierna werden we naar het hotel gebracht en zijn we nog gezellig met Annemarie en Wilma, een stel wat we hier ontmoet hebben naar een Australische bar gegaan om wat te drinken. Was erg gezellig. Nou zaterdag gaan we weer op pad. De foto' s hierop zetten is weer een drama, dus maar weer op Facebook.

• 25 Mei 2016 - 15:47

Joke:

Hoi vakantiegangers,
    Vandaag maar weer eens geprobeerd om jullie te kunnen volgen, na een mislukte poging lang geleden.
    Zoals je ziet is het gelukt!
    Wat een heerlijke relaxte en mooie reis zijn jullie aan het maken!
    Geniet nog maar lekker van alles, ook de hitte ( hier slaat de verwarming nog regelmatig aan)
    Groetjes van Hans en Joke