Rendang - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van Marian Polen - WaarBenJij.nu Rendang - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van Marian Polen - WaarBenJij.nu

Rendang

Door: Marian

Blijf op de hoogte en volg Marian

23 Mei 2016 | Indonesië, Sanur

Gisteren en vandaag weer een rustdagje.
Gisteravond zijn we naar de shoppingmall geweest en de strandboulevard. Was erg gezellig. Daar op een terrasje heerlijk wat gedronken em mensen gekeken.eindelijk een restaurant gevonden die rendang verkoopt voor 89.000 rupiah, omgerekend is dat ongeveer € 6,50. Daar heb je bij ons net je drankje voor. Geef je 10.000 fooi, dan staan ze tachtig keer te knikken. Het zijn zulke aardige en beleefde mensen hier. Vanavond gaan we daar eten. Luxe met de taxi heen en terug voor 2 euro

• 23 Mei 2016 - 07:49

Coen:

Eindlijk je gerecht gevonden :)

• 23 Mei 2016 - 08:16

Emma:

Heerlijk, mooi weer , goedkoop eten, niet afwasssen, strijken of bedden opmaken. Geniet er maar van en wat een mooie foto's. En je ziet er heel goed uit en heel slank geworden. Hier regent het weer eens , en gaat het gewoon door met de dagelijkse dingen met af en toe iets leuks of gezelligs erbij. Groetjes