De kamer en het weer - Reisverslag uit Denpasar, Indonesië van Marian Polen - WaarBenJij.nu De kamer en het weer - Reisverslag uit Denpasar, Indonesië van Marian Polen - WaarBenJij.nu

De kamer en het weer

Door: Marian

Blijf op de hoogte en volg Marian

15 Mei 2016 | Indonesië, Denpasar

We hebben echt de mooiste kamer van het hotel.
Vanmorgen zes uur wakker geworden van de eerste tropische regenbui van 5 minuten. Wat kan dat kletteren zeg.Coen slaapt er natuurlijk rustig doorheen en hoort niks, maar ik ben een lichte slaper. Zit nu op mijn telefoon een verslag te schrijven, want om de een of andere reden krijg.ik geen internet meer op de ipad. Gisteravond heerlijk gegeten en gedronken in het hotel.de eerste nasi puti en sate ayam gingen er best in. 7 euro pp met drinken er ij. Das geen geld. Ze staan hier te knikken voor 0,75 ct fooi. t lijkt wel of hier niemand fooi geeft. De mensen zijn super hartelijk.vanmorgen gaan we met onze gids bespreken wat we de komende tijd gaan doen. We willen zoveel mogelijk zien en gaan om de 2 a 3 dagen met hem op pad. Nou ik ga de airco weer s aandoen, want we drijven t bed zowat uit van de hitte. Ga nu kijken of t met de foto 's wat wordt. Zijn dus wel met de telefoon gemaakt Naomi.

• 16 Mei 2016 - 00:50

Coen:

Lekker 3 weken indisch eten :) .
    Ipad al opnieuw opgestart ??

• 16 Mei 2016 - 00:57

Marian Van Polen:

Ja nu doet hij t. Alleen de film van de tropische regenbui doet hij niet

• 16 Mei 2016 - 08:25

Tina :

Leuk dat je een blok maakt, ik ga het met plezier volgen!

Heel veel plezier en een goede reis, liefs Tina

• 16 Mei 2016 - 11:51

Joke:

Wordt vast een prachtige reis Ubud en Lovina zijn echte aanraders wij hebben ook genoten van Bali maar dan in combi met lombok

• 16 Mei 2016 - 13:39

Marian Van Polen:

Ja Joke, die habben vanmorgen al geboekt. Wij gaan naar de Gili eilanden, valt ook onder Lombok.
    Morgen naar een vogelpark, vlindertuin en nog meer. Weet niet meer wat. We hebben 5 dagen geboekt met iets van 30 dingen met een privegids. Morgen de eerste tocht.

• 16 Mei 2016 - 14:35

Emma:

Ziet er allemaal heel goed uit, en het weer is beter dan hier, heb mijn winterjas weer tevoorschijn gehaald. Leuk hoor dat reisverslag, wij genieten mee. Ik hoef nu niet zelf op vakantie